woensdag 22 mei 2019

Zoveel leuke naaiprojecten! Deel 2

Gisteren plaatste ik al wat leuke naaisels van de afgelopen weken maar ik kon niet meer foto’s uploaden.
Uiteraard kwamen de heren in huis ook aan bod.
Tymo wilde ook graag een uv-verkleurshirt.
Binnen is shirt wit met zebra’s.

Het weer was er niet geschikt voor maar ik had bedacht dat ik Myrthe met de schoolfoto een mantica wilde aantrekken met stof die ik in polen bestelde. Op school droeg ze er een spijkerjasje overheen met de uitdrukkelijke instructies dit uit te doen. Het is nog wachten op het eindresultaat maar dit is hebt jurkje geworden.

Soms heb je stof liggen die eigenlijk voor iets anders bedoeld was. Zo maakte ik voor Cornee en Tymo shirts van een lap die ik bestelde om een jurk voor mezelf te maken. Eenmaal de lap in huis vonden we hem veel leuker voor Cornee dan voor mij.
Ik was vorig jaar weg van een paneel met een leguaan, wilde hem voor Tymo gebruiken maar toen ik Cornee een lap liet uitzoeken koos hij deze ook. Met wat passen en meten en puzzelen kon er uit de hoofdprint precies een shirt voor Cornee en de combinatieprint gebruikte ik voor Tymo.




Zo, inmiddels zit ik dit jaar op 43 afgeronde projecten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten