vrijdag 29 mei 2020

Aureum, means Gold!

En paar weken terug bracht Sofilantjes een fantastisch nieuw patroon uit in damesmaten. De Aureum. een zeer veelzijdig patroon om diverse tops, tunieken, jurken of zelfs maxi-jurken te maken allemaal met een racerback. Op het moment dat hij uitkwam kocht ik hem direct en heb versie 1 meteen gemaakt. De oproep om de meisjes versie te testen heb ik dan ook meteen voor ingeschreven. Nadat ik versie 2 voor mezelf had gemaakt kon ik direct van de rest stuken een top voor Myrthe maken. We kunnen twinnen! zij in een top met de klassieke racerback, ik een jurk met een racerback uit 2 delen. Ook deze is de gewone racerback maar dit stofje geeft een heel ander effect. tot slot maakte ik nog een top met een andere achterkant, een druppelvormige. De stof voor een jurk voor Myrthe ligt al klaar! wat een fantastisch patroon weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten