woensdag 24 juni 2020

Solis add on

En toen mocht ik weer een heerlijk patroon testen voor Sofilantjes. en wel een heel speciaal patroon, de Add on van de Solis. De Solis was het eerste patroontje wat ik in 2016 helemaal zelf maakte zonder hulp van naailes. Dus na die eerste Solis was ik echt fan van deze patronen. Met de ontdekking van Sofilantjes ontdekte ik ook het naaien met PDF patronen en sindsdien werk ik nog maar zelden met een boek of tijdschrift. Sofilantjes is in 2014 begonnen en bestond een paar weken terug alweer 6 jaar. Om dat te vieren hebben ze de Add On ontworpen voor de Solis en ieder die in het verleden de meisjesversie van de Solis kocht, heeft deze Add on nu gratis en voor niks in zijn account staan. Voor wie de Solis nog niet heeft, de add-on zit nu ook standaard bij het patroon. Nou genoeg gebabbeld. Ik laat jullie die mooie add on zien. Versie 1, ik gebruikte de standaardrok van de Solis, een volledige cirkel en gebruikte een Lillestof stofje Rapunzel. De Add on is dus de rug, voorpand nekband en rok zijn origineel. Zoals wellicht bekend, van een aantal jurken zijn de rokken onderling uitwisselbaar. Ik maakte een 2e exemplaar en nu met de rok van de Risu. dit is een korte strakke rok dus geeft een heel ander effect. Het stofje kocht ik een paar jaar geleden op het stoffenspektakel. Dat eerste snoetje van Myrthe, dat is precies hoe wij over deze heerlijke jurk denken. Even voor het verschil, dit is de eerste Solis die ik 4 jaar terug voor smurfje Myrthe maakte. Maatje 98/104 ze is nu verdubbeld in leeftijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten