vrijdag 19 februari 2021

Potens, een heerlijk nieuw patroon van Sofilantjes

Als Sofilantjes een oproep doet voor testers, dan hoop ik altijd dat ik word uitgekozen. En yippie, voor dit nieuwe patroon mocht ik Tymo z'n maat maken. Potens is een heerlijk veelzijdig patroon van een Raglan Sweater speciaal voor frenchterry-achtige stoffen. Zoals bekend van Sofilantjes is er een basis versie en leuke opties om er een leuke twist aan te geven, in dit geval diverse colorblock voorkanten en 3 mouwtypes. Ik kreeg versie C toebedeeld in Korte mouwen. Versie C heeft een schuine band die in 2en gedeeld is.
Vervolgens maakte ik nog 2 extra's, een versie A zit zelfs zo snel in elkaar en ik vond nog een perfect stofje voor het winterse weer dat ik ook nog een sweater met lange mouwen maakte.
En gelukkig wilde hij tijdens het schaatsen ook even poseren zonder jas.
De volgende is al door Tymo besteld, een optie D met een bliksemschicht erin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten