zaterdag 20 maart 2021

Flora en Stricta, niet 1 maar 2 geweldige nieuwe patronen van Sofilantjes

2 patronen tegelijkertijd in de release? jazeker, 2 broeken beide totaal anders maar 1 ding hebben ze gemeen beide een enorm veelzijdig patroon. als eerste de Flora, een echte flared broek. ik maakte die al wel eerder maar dan was de basis een legging of wel een flared patroon die in elkaar ging als een legging. nee deze is echt anders met zakken, een gulp een achterpas. of juist allemaal niet voor een super quick sew. 2 types flare, heel wijd of juist bootcut. ik maakte de laatste.
die blik, ze was het niet eens met het rode shirt, laten we het daar maar op houden. als ultra quick maakte ik ook nog een versie zonder zakken gulp of achterpas en ipv bootcut tekende ik de pijpen recht.
tja als ik zo'n buikje had zou ik ook op m'n handen gaan staan ;-) dan de stricta, voor tymo een stoere broek gemaakt.
voor myrthe ook met wat leuke details
kortom, 2 nieuwe musthave patronen. tot zondag op sofilantjes.com in releasesale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten