donderdag 21 maart 2019

Testing: Sofilantjes velocitas hoodie!

Vorig jaar tijdens de wintersport mocht ik voor het eerst een sofilantjes patroon testen, de Vivax. Dat was dus bij thuiskomst direct aan de slag om op tijd de jurk af te hebben. Vond het een hele leuke ervaring om zo betrokken te zijn bij het ontwerp van een nieuw patroon.

Dit jaar op wintersport was er weer een testerscall. Dit maal voor een patroon ook geschikt voor jongens ik gaf me meteen op en wat een mazzel ik werd ingeloot😃 ik kocht voor Tymo een maat 7 testen in lengte 9. Zoals gewoonlijk een patroon met vele opties. Ik kreeg optie B toebedeeld met een mooie colorblock. En de korte mouwen komen goed van pas nu we richting voorjaar gaan. En kijk die mouwen! Dat vraagt om nog meer colorblockcreativiteit. Bij collega-testers zag ik al gave exemplaren met teksten erop. Er volgen er zeker nog meer ook voor Myrthe. En wil je een gewone mouw, dan past de mouw van de omni-tempore er ook op. Om de veelzijdigheid compleet te maken kun je er met een gratis ADD-on een jurkje van maken. Niet voor Tymo natuurlijk maar voor Myrthe zeker een keer proberen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten