vrijdag 31 mei 2019

Testing: sansahash Soray Top

Mgeni of Sansahash haa designed a new pattern and I was part of the testing team.
A top perfect for summer. It is made of woven fabrics so it is light and cool on those warm days. In front it just looks a to with a little skirt attached. But the back makes it very special.  The collar in front become almost wing like ruffles. An open back is hold together with elastic straps.















I was assigned top, but look what a beautiful dresses were also made.
woohoobydavina.blogspot.com
vanleentje.blogspot.be
instagram.com/madebylila
instagramcom/anshouben
piepow.blogspot.com

Ik heb het blog in het Engels geschreven omdat het een internationale groep is.

Uiteraard zijn de patronen ook in het Nederlands.

Vindt de Soray top en dress op sansahash.com

Nederlandse link: sansahash.com/product/dutch-soray-top-jurk-maxi-geweven/

Engelse link:  sansahash.com/product/english-soray-top-dress-maxi-woven/

Nu in de sale.

Voor leden van de sansahash shew and tell group op facebook is nog een extra korting te vinden.
en op die groep vindt je ook een kortingscode om de Niva-legging waarmee ik de top heb gecombineerd gratis te downloaden.

Last but not least. I'm allowed to give away 1 Soray-pattern. leave a message on this blog and become member of the sansahash group and 1 winner will be chosen.

4 opmerkingen:

  1. Jaaaah geweldig leuk! Ik vind hem zo mooi geworden.. Ik doe graag mee voor de wedstrijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee!!! Echt helemaal ons ding. Hoe mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk patroon, ziet er erg leuk uit! Ik doe dan ook graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen