woensdag 6 november 2019

Testen is verslavend! Sofilantjes Via

Het lijkt haast wel of ik enkel blog als ik een patroontest doe. Heb een paar blogs in m’n hoofd zitten maar die komen nog. Al in september deed ik mee met de test van de Via, een leuk patroon voor een top, tuniek of jurk. In eerste instantie exclusief verkrijgbaar via project run and play in het Engels maar nu komt het patroon thuis bij Sofilantjes en ook uitgebracht in het Nederlands ( en ook in het Frans) Ik kreeg jurk korte mouw toebedeeld. Het was prachtig weer en ik bedacht een leuke combinatie met faux leather. De jurk is ontworpen voor frenchterry dus versie 2 maakte ik met een mooi paneel wat al lag te wachten op dit patroon. Paneel is zwart wit maar door de zijkanten van de jurk in fuchsia te doen bracht ik kleur aan in het geheel. Het patroon was nagenoeg af maar in de top versie kwam nog wat finetuning dus ik maakte een derde exemplaar maar dan de top en vooruitlopend op de herfst met lange mouwen. Vorige week kwam daar nummer 4 gewoon om voor de homecomming nog een extra top te maken. Myrthe is blij met haar 2 jurken en 2 tops. Patroon is nu in de sale te koop. The Via release sale will run from November 7 08.00 CET through November 11 08.00 CET. The pattern is on sale for €5 - ex taxes (€6,05 incl EU taxes), no code needed. After the sale it will be €7,85 excl taxes. English - https://www.sofilantjes.com/product/via-top-tunic-and-dress-pdf-english Dutch - https://www.sofilantjes.com/product/via-top-tuniek-en-jurk-pdf-nederlands French - https://www.sofilantjes.com/product/via-top-tunique-et-robe-pdf-francais Thank you all for testing for us.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten