zaterdag 23 september 2017

Ook voor mezelf genaaid

Zoals ik gisteren schreef heb ik meerdere dingen gemaakt afgelopen zomer.
Ik maakte ook een matching shirt voor Myrthe en mij.
Het stofje kreeg ik voor m'n verjaardag van Peter en Judith dus ik wilde even goed bedenken wat ik er mee zou maken.

Myrthe vond hem ook prachtig dus besloot ik voor ons beide een shirt te maken en dan is het wel zo leuk om ook hetzelfde patroon te doen.
Sofilantjes heeft de Otium sweaters in meerdere versies te naaien en zowel als child als als adult. Ik maakte al eens een andere versie voor mezelf dus wist dat maat M goed past.
Voor Myrthe maakte ik een 110.
Het leuke is, ik naaide deze 2 in een speciale actieweek en werd als winnaar ingeloot.

Deze collage geeft een goed beeld. De strik zit op de rug maar dat is helaas op de aanfoto niet te zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten