zaterdag 23 september 2017

Veel projecties gedaan!!

Als ik schrijf "misschien maak ik nog wel een verzamelblogje met naaiprojecten van de zomer" dan komt dat er natuurlijk niet van als ik dat niet meteen doen.

Zowel op de naaimachine, maar ik kocht ook een Borther Scan 'n cut dus daarme ben ik ook aan het experimenteren.
Daarnaast ook aan de hand van een kindertekening een knuffel tot leven gebracht, was een verzoek van de school van Tymo en Myrthe. Zit zeer veel werk in maar ook erg leuk om te doen samen met een zeer creatieve vriendin. Zij bedenkt en samen hebben we het uitgewerkt met veel overleg, vooral veel try and error zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen. Voor mezelf maakte ik nog een shirt en een jurkje maar ik sta onthoofd op de foto.
Foto 1 scan n cut creaties.

Foto 2. Een Charlie, Ole reversible, en adv-tee voor Tymo. Een softshell Cicero voor ons neefje Gijs van 2.


Foto 3 de mascottes 

Foto 4, verschillende jurkjes voor Myrthe. Imme, Isa-maxi, summer surprise en Montis.






 En foto 5, ik ben ook Cornee niet vergeten. Een tanktop van dezelfde stof als de Charlie van Tymo en een short uit de knip (mannenbijlage)






Nu ik alles zo bij elkaar zie moet ik wel gaan letten op manier van fotograferen in het vervolg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten