zondag 2 juli 2017

Finally Litore

Ik koop sneller patronen en stofjes dan dat ik ze naai.
Vorig jaar kocht ik m'n eerste Sofilantjes patronen, Litore, Aura en Semper.
Waar ik met de Aura meteen aan de slag ging. De Semper ook al diverse keren maakte, bleef de Litore liggen.

Tot afgelopen week.
Het strakke lijfje met kruisbandjes staat leuk bij Myrthe.
Nu maakte ik de zakdoekrok maar er kunnen ook andere rokken aan dus er volgen er vast nog meer.
De rok was nog het lastigste om te maken, ik legde beide deken op elkaar, met passen meten en bij snijden kregen ik de strepen doorlopend dus meteen vastgelockt. Bleek achteraf dat net die naad er niet hoort. Nou ja aangepast en het is leuk geworden.

En o ja, mijn Spoefjes-labels zijn binnengekomen en dus die ook voor het eerst gebruikt.






 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten